Цьогоріч у школах Закарпаття вперше відкрилися табори з вивченням іноземних мов. Один з таких таборів діяв у Буштинській гімназії-інтернаті Тячівського району.

Вчителями-іноземниками було створено три групи в яких займалося 60 учнів (по 20 учнів у кожній групі) Учні 4-6 класів та 7-10 класів вивчали англійську мову у загонах «Ромашка» та «Наша Земля» під керівництвом В.І. Сабадош та О.І. Токач.

Вчителі І.О Немеш та В.Я.Швидкий допомагали вдосконалювати німецьку мову учням 5-7 класів ( загін «Сонячні діти.»)

« Такий табір-це чудова змога повторити та вдосконалити навички іноземної мови, а особливо розмовної мови, в ігровій формі – кажуть керівники загонів -
Для того, щоб діти краще володіли іноземною мовою у побуті моделюємо різні життєві ситуації.»

До прикладу , коли вивчалася тема « Їжа», зроблено екскурсію до місцевої піцерії та дитячого кафе , де учні робили замовлення тої чи іншої страви іноземною мовою. Або під час повторення теми «Охорона навколишнього середовища » діти зробили екскурсію до парку де збирали гербарій та розповідали про рослину./Files/images/P6080047.JPG

Під час перебування у таборі діти мали змогу повторити навчальний матеріал з таких тем як : « Спорт», «Їжа», «Шкільне життя»,»Музика», та інші. Всі знаємо ,що у сучасних умовах обов’язковим компонентом у змісті навчання іноземної мови у школі є міжкультурна комунікація, що передбачає ознайомлення з особливостями матеріальної та духовної культури носіїв мови, знання їх традицій, звичаїв і норм поведінки./Files/images/P6080061.JPG

Керуючись цим керівники загонів застосували інформаційні технології. Дітьми було переглянуто кілька відеосюжетів та відеофільмів. Ця форма не лише активізувала увагу учнів, а й сприяла не вимушеному вдосконаленню навичок аудіювання та говоріння, адже зорова опора на озвучений з екрана іншомовний текст допомагав учню більш в повному розумінню його змісту. Одним з найулюбленіших занять дітей, було вивчення іноземних пісень. Діти мали змогу самі обирати і виконувати пісні ,які їм подобаються. Було проведено конкурс «Голос табору», де переможців було нагороджено грамотами./Files/images/P6080055.JPG

Важливою особливістю літнього мовного табору є правильне використання можливостей учнів. Можливо, завдяки цьому навчання іноземної мови буде набагато цікавішим (успішним.)

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 140

Коментарi