Навчальне середовище орієнтоване на учнів.

/Files/images/shkola_22/54963.jpg

Навчання у школі учні розпочали створенням віночка дружби

/Files/images/shkola_22/24о.jpg

/Files/images/shkola_22/659щ.jpg

Разом з батьками учні створили капсулу часу

/Files/images/shkola_22/54щп.jpg

/Files/images/shkola_22/47фйе.jpg

Облаштовано «Куток настрою». Кожного ранку за допомогою прищіпок учні визначають свій настрій. Протягом дня мають можливість змінити свій вибір.

/Files/images/shkola_22/1ака.jpg

/Files/images/shkola_22/645щ.jpg

Результати робіт учнів на змінному осередку (на стінах).

/Files/images/shkola_22/474ек.jpg

/Files/images/shkola_22/57еу4.jpg

Матеріали,предмети, особисті контейнери, які діти використовують під час уроків, зручно розташовані,щоб учні мали до них легкий доступ.

/Files/images/shkola_22/итнек54.jpg

Заняття розпочинаються ранковим колом, школярі зустрічаються і налаштовуються на робочий день.

/Files/images/shkola_22/14г7.jpg

Невпевнено, але з цікавістю учні роблять перші кроки групової роботи.

/Files/images/shkola_22/5498щ.jpg

/Files/images/shkola_22/468гн9.jpg

Краще зрозуміти та засвоїти матеріал допомагають мультимедійні засоби та цеглинки Lego.

/Files/images/shkola_22/59ж.jpg

Дуже корисною, креативною виявилась допомога батьків у підготовці до свята «Осінній ярмарок»

/Files/images/shkola_22/IMG-cd344ac32e3e293c9fa0476bd1d37ca2-V.jpg

/Files/images/shkola_22/IMG_20181023_121309.jpg

/Files/images/shkola_22/гщш548.jpg

Робота шкільного методоб’єднання вчителів початкових класів

/Files/images/shkola_22/45029932_365930737479729_5003192972020285440_n.jpg

30 жовтня на базі навчального закладу Буштинського ліцею відбувся круглий стіл для вчителів початкових класів на тему : «Інноваційні технології в початковій школі. Нуш. Теорія і практика». Вчителі які викладають у 1 класах, ознайомили з методикою викладання і довели те, що дослідницька діяльність сприяє формуваннюключових компетентностей в умовах освіти. Розповіли про етапи її організації в початковій школі, провели чудовий майстер клас по використанню конструктора LEGO , на практиці ознайомили колег із складанням ментальної карти, як одного із засобів критичного мислення, провели ранкову зустріч, ознайомили з методами «Фішбоун», «Кластер» , які застосовують на своїх уроках. Через використання LEGO наші учні зможуть навчитися таким важливим, передбаченим НУШ умінням як, наприклад, вирішення проблемних завдань. Яскраві та кольорові кубики LEGO допомагають дітям легше зрозуміти матеріал та проводити уроки більш захоплюючим. Це дозволяє в цілому підвищити рівень комунікативної компетентності дітей, формує уявлення дітей про навколишній світ та їх відношення до тієї або іншої проблемної ситуації, сприяє навичкам активної та творчої колективної взаємодії, розвитку творчого потенціалу дітей і підвищенню рівня їх соціальної адаптації.

Метою цього заходу було через практичну діяльність показати вчителям початкових класів методи і прийоми ігрового навчання, дати їм практичні поради щодо осучаснення підходів до використання навчальних ігор у навчальному процесі.

Кiлькiсть переглядiв: 112

Коментарi