З 1 вересня 2019 року два перші класи Буштинського ліцею почали працювати за новим Державним стандартом початкової освіти НУШ.

Наші вчителі – Попович О.В., Дудаш С.Й. заохочують здобувачів освіти до активних самостійних дій, створюючи атмосферу довіри і взаємоповаги, формуючи автономність та незалежне мислення кожної особистості. Завдання вчителя тепер - не просто передавати знання, а бути модератором, помічником, щоб навчити дітей самостійно здобувати інформацію.

НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку . Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.

/Files/images/bulng/IMG-de717c5e91cc8d1451d2387e1686cf08-V.jpg

/Files/images/bulng/IMG-c7640bfc5063085eb404941c15119f5b-V.jpg

/Files/images/bulng/IMG-de988c4352512f36fa8efee10229307b-V.jpg

/Files/images/bulng/IMG-264f6ce0487f7632d407cafc981bba1f-V.jpg

/Files/images/bulng/IMG-fa21c47ae78d52b99bf2a3a01e69c456-V.jpg

Свято Знань у 1-А класі , учитель Одовійчук О.В

/Files/images/bulng/IMG-651dca9bec7bc1b72ea9a084dad2e557-V.jpg

/Files/images/bulng/IMG-c99ef89c472c56ac61fa26d1030727b9-V.jpg

/Files/images/bulng/IMG-5115617f054951876737a80d9e422a2c-V.jpg

/Files/images/bulng/IMG-18f6ce109dffd5e33c21f0630db462e7-V.jpg

/Files/images/bulng/IMG-b89610985c09dba7760d36cd21c32266-V.jpg

Свято Знань у 1-Б класі , учитель Дудаш С.Й

/Files/images/bulng/IMG-51ea0659ad3a7b9ca0ac46a1ed0e9bc5-V.jpg

/Files/images/bulng/IMG-65c3262468a4274d45819580b13d9c5e-V.jpg

Ранкові зустрічі

/Files/images/bulng/IMG-c1334a5bd3163608023eeecf8928c005-V.jpg

/Files/images/bulng/IMG-e6aeab3b122806fe660214b0f76aaa96-V.jpg

Динамічні перерви

/Files/images/bulng/20190927_154959.jpg

/Files/images/bulng/20190927_154948.jpg

/Files/images/bulng/20190927_105309.jpg

/Files/images/bulng/20190927_105307.jpg

/Files/images/bulng/20190919_140357.jpg

/Files/images/bulng/20190919_140424.jpg

Урізноманітнювати діяльність допомагають нові засоби навчання. Наприклад, лепбук – новітній спосіб організації навчальної діяльності з молодшими школярами. Це гра, творчість, пізнання і дослідження нового, повторення і закріплення вивченого, систематизація знань і просто цікава форма спільної діяльності дорослого і дитини. По суті, лепбук являє собою папку або міні-книжку, в якій систематизовані знання з якоїсь теми («Математика», «Погода», «Космос», «Сніг» , «Книжка»тощо ). Лепбуки допомагають швидко й ефективно засвоїти нову інформацію і закріпити вивчене в пізнавально-ігровий формі. Це підсумковий результат спільної роботи з дітьми з тієї чи іншої теми.

/Files/images/bulng/20190927_163235.jpg

/Files/images/bulng/20190927_162829.jpg

/Files/images/bulng/20190927_162738.jpg

/Files/images/bulng/20190927_162634.jpg

Нова українська школа відкрила для нас багато цікавих та різноманітних методів і прийомів. Один із них – це «Daily 5», або «Щоденні 5» - це систематична щоденна робота. До цієї методики належить 5 видів діяльності.

Вчителі нашого закладу почали впроваджувати одну із них - «Письмо для себе», або «Вільне письмо». Учні у вільній формі, за допомогою різного приладдя ( олівці, фломастери) викладають свої думки на задану тему («Що сьогодні у мене було цікавого?», «Про що я мрію?», «Що таке дружба?»). Є такі учні, яким важко ще писати реченнями, тому вони можуть передавати свої думка і враження малюнками.

Кінцевий результат: вільна діяльність розвиває творчість, спонукає до нових ідей, до самовираження дітей.

Освітнє середовище

А яким різноманітним, яскравим, зручним для учнів і вчителя стало освітнє середовище! Меблі та обладнання в класі ми розташували таким чином, щоб дітям були зручно і безпечно пересуватись, а учитель міг одночасно бачити всіх учнів, які працюють у групах або всім класом.

Навчальний простір облаштований так, щоби задовольнити індивідуальні потреби кожної дитини та сприяти роботі дітей в малих групах (по 5-6 учнів у кожній), склад яких постійно змінюється. Спільна робота у шкільному колективі сприяє розвитку взаємоповаги і відповідальності.

Водночас у класі передбачено місце, де дитина зможе побути наодинці – «Центр усамітнення», або відпочинку, куточок гри – зручні килимки з правилами дорожнього руху, іграми в класі та коридорі.

У центрі навчання – інтегроване тематично-проектне навчання. Воно вимагає від наших вчителів більш глибинної підготовки до уроків. Приміщення для таких уроків ми створили мобільним та технічно обладнаним - одномісні парти, центри для розміщення дидактичних матеріалів, проектор, ноутбук, фабрика друку. Інтеграція дає змогу учням сприймати предмети і явища цілісно, різнобічно, системно та емоційно.

Натомість міжпредметна інтеграція в початковій школі вирішує ряд проблем. Наприклад – дублювання навчального матеріалу на різних предметах, те, що "монологічні” предмети втрачають практичну ефективність.

/Files/images/bulng/20190919_140834.jpg

/Files/images/bulng/20190919_140719.jpg

/Files/images/bulng/20190919_140708.jpg

/Files/images/bulng/20190927_081636.jpg

/Files/images/bulng/20190927_081647.jpg

/Files/images/bulng/IMG-743597e1d22613ca012a6352e665469d-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 26

Коментарi