• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • МАН
  • Засідання членів МАН секція історія 19.03.2018р

/Files/images/foto/IMG_20180319_104912.jpg

Засідання членів МАН на тему "Перспективи науково-дослідної роботи гімназії".

Всі ми знаємо, що історія – це наука про минуле. Історія як наукова дисципліна постала в середині 19 ст. І з того часу вона досліджується, описується в основному на основному на основі писаних джерел. Для прикладу історія Київської Русі на основі літописів. Та до 19 ст. для написання історії залучалися учні свідчення, або , говорячи сучасною мовою, усна історія. Так наприклад, «батько історії» Геродот, свої оповіді про греко - перські війни, створював на основі свідчень, які збереглися в пам’яті очевидців.

Перетворення усної історії на окрему галузь історичного знання розпочалася в 30-40 р. ХХ ст. у США . Але остаточне становлення її проходило в 60-70- ті роки.

Основний акцент усна історія становить на історію простих людей, які були позбавлені до цього часу розповісти свою історію.

Представниками усної історії відміченого, що свідчення різних людей про одну й ту саму подію може бути зовсім різне в залежності від вікових, етнічних та соціальних груп. Досить, часто історія збережена в людській пам’яті відрізняється від офіційного бачення.

В Україну методика усної історії прийшла в 1990 х роках. Започаткована вона була американським дослідником Вільямом Ноллом та випускником Гарварду Борисом Гудзяком. У школі методику усної історії можна використати для написання науково-дослідницьких робіт. Учні можуть вибрати такі секції:

1. Стиль життя кінця 80 х р.- мода, харчування тощо.

2. Андеграунд – альтернативна культура (субкультура).

3. Передвиборча кампанія : перші незалежні вироби в 1990 р.

4. Приватизація.

5. Організована злочинність.

6. Художня секція.

7. Після обрання теми учень повинен взяти інтерв’ю у респондентів. Під час інтерв’ю учням необхідно дотримуватись певних правил, мати диктофон, а потім записати розмову (транскрибувати).

Добре, якщо до інтерв’ю , респондент додасть фотографії, речі, пластинки тощо.

Підготувала матеріал вчитель-методист

Керестей Т.М.

/Files/images/foto/IMG_20180319_104812.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 165

Коментарi